KSA Overpelt-centrum

Rojo 5&6

Rojo 5&6 groepsfoto

Kobe

Heylaaaa lieve vriendjes en vriendinnetjes

Ik ben natuurlijk Kobe en ik ben 19 jaar oud
Mijn hobby's zijn voetballen, fitnessen en natuurlijk de allerleukste ksa.

Ik kijk er weer enorm naar uit om een jaartje samen met jullie de zotste dingen te doen!
De leukste activiteit vindt ik persoonlijk vlaggenroof. Mijn lievelingseten op kamp zijn natuurlijk de lekkere hamburgers. Het gene wat ik het minst leuke vindt op de ksa is natuurlijk afscheid nemen op kamp van elkaar en stoppende leiding. Dit wordt mijn tweede jaar als leiding en dit jaar heb k de liefste leden van Rojo 5&6.

We gaan er een super fijn jaar van maken toppertjes en we zien elkaar snel!

Lieve groetjes
Leider Kobe

Niels

Hallow ik ben leider Niels en ik ben 1 van de nieuwe leiders. Dit is mijn 13e jaar ksa en daarom ken ik alle spellen door en door. Buiten ksa hou ik me ook graag bezig met sporten zoals voetballen bij Lindelhoeven en fitness. Verder studeer ik ook nog in Geel op de richting industrieel ingenieur. Mijn favoriete eten is een lekkere bickeyburger en mijn schoenmaat is 44.5 :)

Apekop

Hallo allemaal, ik ben Brent de meeste kennen mij als apekop. Ik ben een trotse ksa leider vanaf 2019. Ik mag al ondertussen 5 jaar leider zijn in de beste jeugdbeweging van pelt.

Wat ik zeker ook wil delen met jullie is dat ik heel graag frietjes met videe eet. Daar kan ik zo van genieten. Met goulash zoals op kamp is het ook heel lekker zeker die van op kamp. Daarom ga ik altijd zo graag mee op kamp. Waarom ik ook zo graag meega op kamp is omdat we daar elk jaar opnieuw leuke tijden beleven en herinneringen maken voor het leven.

In het dagelijks leven buiten de ksa ben ik elektromonteur bij ajk deze job doe ik nu al bijna 3 jaar. Deze job brengt veel nieuwe dingen met zich mee waardoor ik bij elk dossier mijn kennis moet bijschaven.

Zelf doe ik na mijn werk nog training geven aan de allerkleinste mannetjes van de u6 op kadijk sk. Zelf voetbal ik al verschillende jaren niet meer wat ik zelf heel jammer vind. Fitnessen doe ik soms als ik tijd heb.

Alles even samenvatten, ik ben een trotse ksa leider van de leukste ksa van de omstreken, ben natuurlijk een trainer op kadijk van de u6, mijn lievelingseten is frietjes met videe of goulash op, kamp en in het dagelijks leven doe ik als elektromonteur bij ajk werken, maar natuurlijk het allerliefste ben ik op de ksa als leider voor alle kindjes en onvergetelijk jaar te geven elk jaar opnieuw.

Marie

Hallo ik ben Marie, ik ben 18 jaar en in deze 18 jaar is dit mijn eerste jaar als leiding! Ik ben heel benieuwd naar hoe het allemaal zijn gang gaat gaan maar heb vooral heel veel zin om alle leden te entertainen met de leuke activiteiten.

Dit jaar is ook mijn eerste jaar dat ik verder ga studeren, SPANNEND…
Ik ga Verpleegkunde studeren aan de Hogeschool, campus Gasthuisberg, waar ik ook heel veel zin in heb!

Ik ben nog nooit als leiding mee op kamp geweest, maar als lid vond ik dit helemaal geweldig en de beste tijd van het jaar! Ik keek heel het jaar uit naar kamp. Ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar hoe het gaat zijn als leiding, maar dat kan alleen maar leuker zijn!

Ik kan mezelf omschrijven als enthousiast, sociaal, behulpzaam maar toch ook wel een impulsief persoon! En Ik kan misschien soms verlegen zijn maar bij de juiste personen ben ik niet te stoppen!

Als laatste wil ik nog zeggen dat ik super veel zin heb in dit nieuwe hoofdstuk. Ik, samen met mijn medeleiding gaan super, super hard ons best doen om onze groep de leukste activiteiten en de leukste tijd te geven!!

Allerliefste groetjes Marie

Kato

Hallo allemaal! Ik ben Kato, ik ben 18 jaar en dit jaar word mijn eerste jaar leiding. Ik heb er kei veel zin. En kijk ernaar uit om alle leden te entertainen.

Jammer genoeg ga ik er dit jaar erg weinig bij zijn. Ik zit namelijk momenteel in Iowa in de Verenigde Staten voor mijn uitwisseling. Ik ga hier dan ook zitten tot juni en zie jullie allemaal jammer genoeg pas op kamp. Maar geen zorgen mijn medeleiding zal erg goed voor iedereen zorgen.

Ik ben een erg sociaal persoon en kan goed met kinderen omgaan. Ik kijk er dus ook erg naar uit om leiding te zijn. Ook ben ik erg sportief en ga ik heel graag naar de hockey. Verder zit ik al op de KSA vanaf toen ik nog maar 6 was, dus ik kan niet wachten om iedereen te amuseren zoals ze ons ook altijd hebben geamuseerd.

Ik hoop dat jullie een geweldig ksa jaar gaan hebben. En ik kan niet wachten om jullie volgend kamp allemaal terug te zien.

Groetjes Kato