KSA Overpelt-centrum

Knim groepsfoto

Berend

Hey hoi,
Mijn naam is Bernt, maar geen zorgen. Jij mag me natuurlijk ook Berend noemen, want dat is namelijk mijn enige echte bijnaam.
Ik ben al een paar jaartjes leider op de KSA en ik ben het nog lang niet beu hier. Dat wil al heel wat zeggen, want ik zit al op de KSA sinds Rojo 2.
Ik heb natuurlijk ook een paar hobby's, maar mijn favoriet is natuurlijk leiding zijn op de KSA.
Jammer genoeg heb ik hier geen favoriete herinnering. Niet omdat ik het hier niet fijn vind, maar juist omdat er teveel zijn om uit te kiezen.
Hopelijk helpt dit jullie een beetje om mij te leren kennen! Tot op de pomp!

Michelle

Hoi allemaal, ik ben Michelle en ik ben een trotse leidster van de KSA. Na 11 mooie jaren als lid ben ik uiteindelijk in 2021 leidster geworden.

Ik heb natuurlijk ook een aantal leuke hobby’s zoals fitnessen en natuurlijk de allerleukste hobby is de KSA. Natuurlijk ben ik ook nog een student en studeer ik verpleegkunde in Leuven. Ik heb al heel veel leuke momenten beleefd binnen mijn KSA jaren, maar de kampen blijven toch wel altijd de leukste herinneringen. Een van mijn favoriete spelletjes is het sluipspel, ik vind het leuk om me te verstoppen en het is natuurlijk ook heel spannend.

Voor we het vergeten wil ik jullie nog meegeven dat mijn favoriete eten spaghetti is. Als ik deze zelf maak is deze natuurlijk nog lekkerder, het gekke is wel dat ik absoluut geen tomaat lust maar de tomatensaus vind ik geweldig.

Een beetje samengevat ben ik echt blij dat ik deel mag uit maken van deze geweldige KSA, de medeleiding en de leden maken de jeugdbeweging nog leuker dan dat het al is. En als jullie eens iets voor mij willen koken, maak dan zeker spaghetti!

Luca

Hallo, ik ben Luca, 18 jaar oud en enthousiast om dit jaar mijn eerste stappen als leider te zetten. Mijn droom is om ooit voor de politie te werken, Ik ben al sinds 3&4 bij de Ksa en kijk er enorm naar uit om samen met jullie geweldige avonturen te beleven!

Kato

Hallo allemaal! Ik ben Kato, ik ben 18 jaar en dit jaar word mijn eerste jaar leiding. Ik heb er kei veel zin. En kijk ernaar uit om alle leden te entertainen.

Jammer genoeg ga ik er dit jaar erg weinig bij zijn. Ik zit namelijk momenteel in Iowa in de Verenigde Staten voor mijn uitwisseling. Ik ga hier dan ook zitten tot juni en zie jullie allemaal jammer genoeg pas op kamp. Maar geen zorgen mijn medeleiding zal erg goed voor iedereen zorgen.

Ik ben een erg sociaal persoon en kan goed met kinderen omgaan. Ik kijk er dus ook erg naar uit om leiding te zijn. Ook ben ik erg sportief en ga ik heel graag naar de hockey. Verder zit ik al op de KSA vanaf toen ik nog maar 6 was, dus ik kan niet wachten om iedereen te amuseren zoals ze ons ook altijd hebben geamuseerd.

Ik hoop dat jullie een geweldig ksa jaar gaan hebben. En ik kan niet wachten om jullie volgend kamp allemaal terug te zien.

Groetjes Kato